Translate - Traductor

martes, 25 de marzo de 2014

"BIOGRAFIAS A PEDIR DE BOCA"

"BIOGRAFIAS A PEDIR DE BOCA"











BIOGRAFIAS A PEDIR DE BOCA.-  ¿Quieres hacer un regalo exquisito, distinguido, que se diferencia de los habituales? ¿Te gustaría tener la biografía de un ser querido, de un gran amig@, de ti mismo, de alguna persona a la que admiras, ou de algún colectivo al que perteneciste?  

Biografías a pedir de boca está pensado y basado en recopilar datos significativos a lo largo de la vida de esa persona biografiada. Fotos, curriculum laboral, profesional, familiar, anécdotas, curiosidades….

La biografía puede ser tan amplia o breve como se quiera y basada en todo o en parte de su vida, pudiendo ser presentada en soporte de papel o digital.

Distintos formatos y diseños en los que se pueden plasmar de forma única y especial esa publicación para esa persona a la que se quiere distinguir.

BIOGRAFIAS A PEDIR DE BOCA es una oportunidad para que ese regalo, ese reconocimiento, sea único e irrepetible.

Si tienes en mente una idea, un proyecto para alguien especial, no lo dudes, ponte en contacto y podemos empezar a trabajar sobre esa ilusionante biografía….





BIOGRAFIAS A PEDIR DE BOCA   ¿Queres facer un regalo exquisito, distinguido, que difire dos habituais?. ¿Gustaríache ter a biografía dun ser querido, dun gran amig@, de ti mesmo, dalgunha persoa á que admiras, ou dalgún colectivo ao que perteneciches?

Biografías a pedir de boca está pensado e basado para recopilar datos salientables ao longo da vida desa persoa biografiada. Fotos, curriculum laboral, profesional, familiar, anécdotas, curiosidades…

A biografía pode ser tan ampla ou breve como se queira e basada en todo ou parte da vida súa vida; podendo ser presentada en soporte de papel ou dixital.

Distintos formatos e diseños nos que se poden plasmar de forma única e especial esa publicación para esa persoa á que se quere distinguir.

BRIOGRAFIAS A PEDIR DE BOCA é unha oportunidade para que ese agasallo, ese recoñecemento sexa único e irrepetible.

Se tes en mente unha idea, un proxecto para alguén especial, non o dubides, ponte en contacto e podemos empezar a traballar sobre esa ilusionante biografía….